پاورپوینت کامل بیوگرفی و تحلیل آثار فرهاد احمدی

دسته بندي : فنی و مهندسی » معماری
فرهاد احمدی متولد سال 1329 در آبادان است که در سال 1356 از دانشگاه تهران، در مقطع کارشناسی ارشد معماری و شهرسازی فارغ التحصیل شد. وی در سال 1360 عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی شد و از همان دهه فعالیت های حرفه ای خود را شروع کرد.

شروع کار وی پس از انقلاب اسلامی با ساخت مجموعه مسکونی و خدماتی در مناطق محروم استان خراسان؛ و بعد از وقوع جنگ ایران و عراق نیز در باز سازی مناطق جنگی می‌باشد. به طور کلی فرهاد احمدی در طی دو دهه ی گذشته در کنار آموزش معماری و مسئولیت های دیگر حدود سی طرح ارائه کرده است، که اغلب آنها در حد ملی بوده و مضمون فرهنگی داشته اند.او بین سالهای ۱۳۶۰ و ۱۳۶۲ خورشیدی عضو گروه برنامه ریزی معماری در ستاد انقلاب فرهنگی بین سالهای ۱۳۶۸ و ۱۳۷۲ خورشیدی مشاور شهرداری و شرکت فرهنگ و توسعه در طرح مراکز فرهنگی و بین سالهای ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۲ خورشیدی عضو شورای هدایت فنی وزارت امور خارجه بود.مهندس فرهاد احمدی در ابتدای کارشان گرایش به معماری سنتی داشتند ( به عنوان نمونه فرهنگ سرای دزفول) و با تغییر رویه ای مدرن شدند و روح معماری ایرانی را به ساختمانهایشان دادند و از حق نگذریم که ساختمانهای ایشان علاوه بر دارا بودن از شخصیت از روح ایرانی هم بر خوردار هستند و معماری ایشان را به جرات می توان معماری با ریشه ای معرفی کرد. نگاه مفهومی به فضا، متن گرایی و گرایش به مفاهیم بنیادین معماری پایدار جزو دغذغه های طرح های معماری فرهاد احمدی است.
فایل مورد نظر در قالب پاورپوینت و در 93 اسلاید برای شما دوستان گردآوری شده است که شامل :

آشنایی با فرهاد احمدی

شرح دیدگاه فرهاد احمدی

گرایش‌های فكری و نظری فرهاد احمدی

سبک طراحی آثار فرهاد احمدی

آثار فرهاد احمدی می باشد.

آثار بررسی شده در این پاور شامل: سفارت ایران در استکهلم -سفارت ایران در سول - طرح مسابقه شرکت نفت-دانشگاه هنر اصفهان-مرکز فرهنگی دزفول- مركز بين المللي فرهنگي اصفهان-مجموعه باغ صبا-کتابخانه دانشگاه علم و صنعت
دسته بندی: فنی و مهندسی » معماری

تعداد مشاهده: 1232 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 93

حجم فایل:19,996 کیلوبایت

 قیمت: 44,900 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    برای استفاده از این فایل نیاز به برنامه پاورپوینت می باشد

  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل پاورپوینت