پاورپوینت تحلیل وبررسی ساختمان آکادمی علوم کالیفرنیا به عنوان یک نمونه ساختمان سبز

دسته بندي : فنی و مهندسی » معماری
مجموعه دیدنی فرهنگستان علوم کالیفرنیا (California Academy of Science) در اصل یک موزه تاریخ طبیعی است که در مساحتی بالغ بر 37 هزار کیلومتر مربع احداث شده است. این مجموعه در سال 1853 و در پارک مشهور «گلدن گیت» شهر سان فرانسیسکو افتتاح شد اما در سال 2008به طور کامل بازسازی شد.
ایده ی این بنا، مانند برداشته شدن تکه‌ای از زمین و ساختن بنا در زیر این تکه است، به‌طوری‌که کمترین ناهماهنگی و بی‌احترامی به طبیعت اطراف را داشته باشد. از این رو رنزو طرح خود را چنین توصیف می‌کند: "ما برای آکادمی کالیفرنیا، محلی ساخته‌ایم که هم از نظر بصری و هم از نظر عملکرد، جزئی از محیط اطرافش باشد،مثل اینکه تکه‌ای از زمین را برداشته باشید و زیرش یک ساختمان ساخته باشید.

برای طراحی این بنا – که عده ای لقب «زیباترین بام سبز دنیا» را به آن داده اند – رنزو از هفت تپه طبیعی سان فرانسیسکو الهام گرفت. او نخستین بار با دفتر نقاشی خود وارد محیط شد و با قدم زدن در محوطه، تلاش کرد بیشتر با زیست بوم منطقه آشنا شود تا بتواند بهترین طراحی را برای این مجموعه داشته باشد.
پروژه پیش رو تحت عنوان تحلیل و بررسی ساختمان آکادمی علوم کالیفرنیا شامل یک فایل پاورپوینت در 37 صفحه که به طور کامل و تخصصی به تحلیل و بررسی این بنا می پردازد همچنین یک فایل وورد در 8 صفحه که جمعا 45 صفحه می باشد.بخش های مختلف این پروژه شامل:معرفی بنا ، تاریخچه، بررسی بخش های مختلف آکادمی، کانسپت محموعه وبررسی استراتژهای پایداری به کار رفته در بنا.
دسته بندی: فنی و مهندسی » معماری

تعداد مشاهده: 1267 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 37

حجم فایل:23,788 کیلوبایت

 قیمت: 34,900 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    برای استفاده از فایل نیاز به برنامه پاورپوینت می باشد

  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل پاورپوینت