تحقیقی در مورد تبليغات اينترنتي

دسته بندي : فنی و مهندسی » کامپیوتر و IT
توجه: این فایل میتواند هم به عنوان تحقیق و هم به عنوان مقاله مورد استفاده قرار گیرد
فرمت : Word(قابل ویرایش و اماده پرینت)
تعداد صفحات:25
تصویر:این فایل دارای تصویر می باشد
فونت:roya
سایز:حداکثر و معمول _24

سر فصل ها:
تعريف

تاريخچه و اهميت

مدلهاي تبليغات اينترنتي
1 - بنر:
الف) بنرهاي ثابت:
ب) بنرهاي متحرك (انيميشني):
ج) بنرهاي تعاملي (داراي غناي رسانه اي):

2 - خرده سايتها:
3 - موتورهاي جستجو:
روش مجاني:

روش پولي:
4 - پست الكترونيك:
الف) نامه هاي الكترونيك خواسته شده _(هدفگيــري شده):
ب) نامه هاي الكترونيك ناخواسته (اسپم):
دید اجمالی :
بررسي تاثير اينترنت بر حوزه هاي مختلف اجتماعي، فرهنگي، سياسي واقتصادي امروزه موضوع تحقيقات مختلف درميان محققان و انديشمندان سراسر جهان شده است. هدف مقاله پيش رو نيز بررسي تاثير اينترنت بر حوزه تبليغات است. با شروع فعاليتهاي تجاري در اينترنت، تبليغات اينترنتي نيز پابه عرصه ظهور گذاشت. گـــــرچه درحال حاضر، ميزان هزينه هاي تبليغــات اينترنتي نسبت به كل هزينه هاي تبليغاتي بسيار پايين است ليكن نرخ رشد آن بيانگر اين واقعيت است كه اين شاخه در آينده نه چنـــدان دور اهميت و جايگاه ويژه اي در صنعت تبليغات پيدا خواهدكرد. به همين دليل، در اين مقاله سعي خواهدشد تا در ابتدا معناي اصطلاح تبليغات اينترنتي بيان شده و در ادامه انواع مدل هاي معروف تبليغات در اينترنت موردبررسي قرار گيرد.
دسته بندی: فنی و مهندسی » کامپیوتر و IT

تعداد مشاهده: 698 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

حجم فایل:17 کیلوبایت

 قیمت: 24,900 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی: